Borstvergroting in Eindhoven met implantaten van Mentor

Borstvergroting is een veel voorkomende chirurgische ingreep. Bij een borstvergroting in Eindhoven worden ronde of anatomische implantaten van het merk Mentor gebruikt. Tevens kan de behandeling aangevuld worden met een borstlift. Er zijn dan twee operaties nodig om de kans op complicaties te verkleinen en een optimaal resultaat te bereiken.

Redenen voor borstvergroting in Eindhoven

Een ‘standaard’ cliënt voor borstvergroting bestaat niet. Iedere vrouw en ieder lichaam is anders. Vrouwen kiezen dan ook voor een borstvergroting in Eindhoven om verschillende redenen – het hebben van asymmetrische borsten is er daar slechts een van. Andere voorkomende redenen zijn:

• Soms is het volume van de borsten afgenomen door zwangerschap en het geven van borstvoeding. Met implantaten kan de volheid van de borsten die verloren is gegaan weer worden hersteld.
  • Veel vrouwen voelen zich onzeker over hun borsten, met name als zij lingerie of een badpak dragen. Met een borstvergroting kan men zich weer zelfverzekerder voelen.

Vollere borsten

Honderdduizenden vrouwen laten elk jaar hun borsten vergroten. Een goed uitgevoerde vergroting biedt vollere borsten die in harmonie zijn met uw figuur. Onze plastisch chirurgen begrijpen uw wensen en nemen de tijd om te laten zien waarom een bepaald implantaat een goede keuze voor u is. Daarnaast krijgt u uitgebreide uitleg over alle aspecten en de procedure rondom een borstvergroting in Eindhoven.

Risico’s

De behandeling wordt uitgevoerd door ervaren plastisch chirurgen. Zij streven naar een positieve ervaring bij onze cliënten die een borstvergroting in Eindhoven ondergaan, met een snel herstel. De behandelend plastisch chirurg zal u vooraf informeren over de eventuele risico’s. Meer over de risico’s leest u in de Chirurgische bijsluiter van de NVPC en de Q en A van de NVPC. De littekens van een borstvergroting zijn bijna niet te zien.

Wat kan plastische chirurgie voor u betekenen?

Een borstvergroting in Eindhoven helpt u om de vollere borsten te krijgen die passen bij uw lichaam, persoonlijke voorkeuren en levensstijl. Vraagt u zich al langere tijd af of plastische chirurgie iets voor u kan betekenen? Kunt u zich geen voorstelling maken van hoe een vergroting er bij u uit zal zien? Onze plastisch chirurgen geven graag meer uitleg. Neem contact op om uw afspraak in te plannen.